Algemeen

16 november a.s. WK op groot scherm, GM Yasser Seirawan verzorgt live commentaar in het Woestduincentrum

By 3 november, 2013mei 31st, 2014No Comments

(C) Susan Polgar

Aanstaande zaterdag 16 november staat de zesde partij uit de WK match tussen Magnus Carlsen en Viswanathan Anand op het programma. Iedere schaakliefhebber is van harte uitgenodigd in het Woestduincentrum.

SV Amsterdam West heeft grootmeester en viervoudig Amerikaans kampioen Yasser Seirawan bereid gevonden om de partij live van deskundig (Engels) commentaar te voorzien!

Vanaf 10.15u gaan de deuren open en staat de koffie klaar. De wedstrijd begint om 10.30u (dat is 15.00u Indiase tijd) en is te volgen op een groot scherm. Er zal ’s middags voor iedereen gratis een eenvoudige lunch gereed staan en natuurlijk kan er ook zelf geschaakt worden.

De dag staat voor iedere schaakliefhebber open dus zegt het voort en neem schaakvrienden mee.

We hopen op uw komst en het wordt zeer gewaardeerd als u uw komst aankondigt met een berichtje aan secretaris@svamsterdamwest.nl

Locatie is het Woestduincentrum op de Woestduinstraat 18. Kaart: https://svamsterdamwest.nl/contact