Evenals alle jaren organiseert sv Amsterdam West ook nu weer een  zomercompetitie.

Voor alle leden kan er worden geschaakt in onze vertrouwde locatie in de speeltuinvereniging Bilderdijkpark 10. Je hoeft ook niet altijd mee te spelen als je geen zin hebt!

Vanaf 20.15 wordt er gestart met de indeling, op speelsterkte dus altijd ongeveer gelijke tegenstand!, en om uiterlijk 20.30 beginnen de partijen. In beginsel worden er 2 partijen rapid gespeeld, maar spelers kunnen ook onderling beslissen om één partij met normaal speeltempo of om 10 snelschaakpartijen te spelen.

Kom deze zomer alvast oefenen voor het nieuwe seizoen. Het speeltempo voor de normale partijen is 1.30 uur met 15 sec./zet extra. De 2 rapidpartijen worden gespeeld met het speeltempo 30 min. met 15 Sec./zet extra. Het snelschaak tempo is 5 min. p.p.p.p. zonder increment.

Vanaf 29 juni tot/met 31 augustus 2023 spelen we 10 donderdagen achtereen.

Hieronder de stand/ uitslagen.