Om op tijd te kunnen starten met de partijen, de indeling wordt om 20.00 uur opgehangen, moeten wij natuurlijk van te voren weten wie er wel en wie er niet zijn. Hierom is er een afmeld plicht. Deze afmelding kan het makkelijkste via het mailadres: intern@svamsterdamwest.nl. U kunt ook gebruik maken van onderstaande formulier.

Ook bieden we de mogelijkheid om altijd afgemeld te staan, waarna er dus een aanmelding nodig is om ingedeeld te worden. Dit kan natuurlijk via hetzelfde mailadres of door op tijd op de club aanwezig te zijn en u te melden bij  de wedstrijdleiding.

De interne commissie: Bert vd Laar, Paul Scheermeijer, Rob Thijssing en wedstrijdleider Rob Kotmans.

Af of aan melden:

Dat kan op de speelavond tot uiterlijk 18.30 Email: intern@svamsterdamwest.nl
SMS of App naar SV Amsterdam West (bellen alleen op donderdagavond): 06 – 8354 6326

Telefoon Paul Scheermeijer: 06 – 5363 8077

Uw naam (verplicht)