Nu de restricties langzaam worden opgeheven kunnen we langzaam aan weer wekelijks bijeen gaan komen. Momenteel moet dat nog met de 1,5 meter afstand en beperkt zaalgebruik, maar naarmate deze regels ook worden opgeheven zullen we weer volledig opengaan. Wel vragen alle leden en bezoekers zich aan de nog geldende regels te houden en ook de vrijwillige regels te volgen; houdt zoveel mogelijk afstand, denk aan de hygiëne regels en bij ziekte thuisblijven. Wij doen dit in volste vertrouwen dat wij hiermee blijvend ons steentje bijdragen aan de gewenste vertraging van de eventuele verspreiding van het virus. Na 1,5 jaar is het weer tijd voor de ontmoetingen achter de 64 reële velden en ik hoop u daar dan binnenkort ook weer aan te treffen!